12 lipca 2014

Summer Fruit Salad


Witajcie!
Ostatnio dużo myślałam o zdrowym odżywianiu. Jadłam mnóstwo słodyczy i często jeździłam do KFC albo McDonalda na obiad. Właśnie dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was mój mały przepis na Summer Fruit Salad, czyli Letnią Sałatkę Owocową. Myślę, że jest to świetny pomysł na pyszną i zdrową przekąskę. Sposób postępowania nie jest trudny, więc każdy sobie poradzi. Z resztą ja też nie jestem jakąś wybitną kucharką. Mam nadzieję, że ten post Wam się spodoba. Zapraszam!


Składniki:
  • borówki
  • brzoskwinie
  • poziomki/truskawki
  • czereśnie
  • 1 łyżeczka cukru

Przygotowanie:

Na początek należy nazbierać owoce (Wy niekoniecznie musicie zbierać, można też kupić), czyli borówki, brzoskwinie i poziomki/truskawki. Gdy będzie się miało wystarczającą liczbę owoców trzeba wszystkie dokładnie opłukać. Następnie należy pokroić owoce w drobne kwadraty, chyba, że owoc jest wystarczająco mały (np. borówka). Później trzeba po prostu wsypać owoce i delikatnie wymieszać. Jeżeli się chce można ozdobić sałatkę według uznania i posypać cukrem. 
Gotowe!



Mam nadzieję, że mój przepis Wam się przydał. Chętnie poczytam w komentarzach o Waszych pomysłach na małą przekąskę i zachęcam do pozostawienia swojej opinii na moim blogu!

9 komentarzy:

  1. Jejku, kocham poziomki! <3 Niestety lata ich już nie zbierałam :) Uwielbiam takie szybkie i zdrowe przekąski. :)

    Pozdrawiam,
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam, wygląda pysznie :)

    zaczynam blogować od nowa - derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. MMMM. Wygląda ładnie, też muszę taką zrobić, bo uielbiam jeść owoce ;)
    Zapraszam do mnie na post o lakierach, mam nadzieję, że ci się spodoba ♥♥♥
    http://pomegranate-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. narobiłaś mi ochoty :)

    będę wdzięczna za komentarz :)
    http://turqusowa.blogspot.com/2014/07/kosmetyki-miraculum.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jeść owoce, szczególnie latem. Od czasu do czasu robię sobie takie mixy owocowe z dodatkiem jogurtu smakowego ;) Polecam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog! Niesamowity post! Zapraszam tutaj -->
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, ale pycha ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń