19 lipca 2014

Let's Go on Holidays - Journey to Croatia


Witajcie! Dosyć długo nie pisałam do Was, ale postanowiłam, że ten post wstawię dzień przed wyjazdem. Tak, tak, jutro jadę do Chorwacji. Właściwie myślę, że dzięki temu wyjazdowi nareszcie w pełni odczuję wakacje. Cały czas po głowie chodzi mi jedna myśl - już niedługo szkoła, test szóstoklasisty. Mam nadzieję, że słońce, plaża i nieskazitelnie czysta woda sprawią, że o tym zapomnę! Jestem pewna, że po powrocie do Polski przywiozę mnóstwo zdjęć, które pewnie pojawią się na blogu, więc jeżeli jesteście ciekawi wróćcie do mnie po około dwóch tygodniach (tyle będzie trwał mój wyjazd). Żeby post nie był nudny przygotowałam parę pytań na temat wakacji. Zapraszam!



Czy lubisz wakacje?
Tak, uwielbiam wakacje, tak jak większość z nas. Można odpocząć od szkoły, a przy okazji zwiedzić mnóstwo ciekawych miejsc na świecie.

Co zazwyczaj robisz w wakacje?
Właściwie to zawsze gdzieś wyjeżdżam, ale również pod koniec wakacji przygotowuję się do nowego roku szkolnego.

Gdzie najbardziej lubisz jeździć?
Uwielbiam jeździć za granicę, ale myślę, że gdybym nie jeździła na wakacje gdzieś do Polski, to wyjazdy do innych krajów straciłyby swój urok.

Jakie masz plany na następne wakacje?
Wszystko planuję zawsze jakieś trzy miesiące przed wakacjami, a i tak wszystko się później zmienia, więc nie mam pojęcia.

Jakie miasto chciałabyś odwiedzić?
Bardzo chciałabym odwiedzić Londyn i Paryż, ale zazwyczaj się nie udaje, ponieważ nie są to miejsca, które różnią się od normalnych miast, więc moi rodzice nie bardzo chcą tam jechać.

Co byś zrobiła, gdyby wakacje dla uczniów trwały cały rok?
Jestem pewna, że po prostu zaczęłabym się uczyć sama. Wiadomo, że odpoczynek jest ważny, jednak gdyby trwałby cały czas straciłby swoją wyjątkowość i dla każdego byłby czymś normalnym. Do tego jakoś musiałabym się nauczyć niezbędnych informacji do znalezienia pracy.


To wszystkie pytania, które dla Was przygotowałam. A jak Wy odpowiedzielibyście na te pytania? Bardzo chętnie poczytam o tym w komentarzach lub po prostu na e-mail'u. Jestem bardzo ciekawa zwłaszcza tego ostatniego pytania.

6 komentarzy:

  1. Świetny blog!
    Co powiesz na wzajemną obserwację???

    Zajrzyj do mnie i zobacz NOWY POST! ;)
    www.fashionbyaleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, Londyn i Paryż to piękne miejsca. Sama w przyszłości tam zawitam ;) Obserwuję i będzie mi bardzo miło jeżeli również mnie odwiedzisz i dodasz do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałbym Londyn odwiedzić *o*


    http://www.casprzet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie martw sie egzaminem tez to przerabiałąm rok temu ale napisz go na luzie i staraj sie nie stresować ja tak zrobiłam i z 40 miałam 38pkt.

    miłego wyjazdu :*

    http://julczi-juulczi1.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń